14 Ocak 2012 Cumartesi

vee yılın ilk karı yağıyor.............
 kar her zaman kendimi ankarada keçiöğrendeki evimizde hissederim bütün kış kar yağardı yerler en az 4 karış kar tutardı zaten her yer ıssız boş arazi bide karla kaplanınca .................. gece ayazı yiyince don olurdu bizim apartmanın yaramazları yokuşlarda altlarına kutu koyup kızak kayarlardı ben hiç kaymadım çok korkardım .............. ya duramazsam hiç kaymayı sevmezdim zaten kaydıraklardanda kayamam ........... şimdide yaz tatillerinde su kaydıraklarından kayamıyorum çocuklar için olanlardan bile aslında korkakta bi çocuk değildim ama kayamazdım işte ...........


 kar süper çok soğuktu ankara ama çok üşümezdim ben burası çok soğuk olmuyor hiç ama üşüyorum her zaman................. resim eklemek isterdim ama makinam bozuk resim çekiyor ama bilgisayara aktarmıyor. neyse özet olarak kar yağıyor  insanın içi neşe doluyor..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder